+3

Create tasks from Google Docs

MaryAnn Pfeiffer 1 year ago in Apps & Integrations • updated by Carlos Rebolledo Aguirre 6 months ago 1

I really like the plug in that allows me to create a Redbooth task from emails I get in Gmail. Wouldn't it be FABULOUS if I could do the same thing with text in a Google Doc?

Now, I don't want to just LINK to a Google Doc, I want to be able to select text (as I would if I were COMMENTING on the Doc) and then "Add as Redbooth taks", just like I do with the Gmail plugin.

How fantastic would that be? For those of us who use Google Docs for projects, meeting notes and agenda, it would be epic.

MaryAnn, excelente idea y para quienes trabajamos con Google Suite la utilidad sería genial, ya que la discusión, creación y definición de una tarea podría hacerla desde Google Docs, con la intervención del equipo de trabajo, ya que Google Docs nos permite trabajar en la edición de manera colaborativa. 

Creo que no han valorado el potención de tú idea. Ojalá se les alumbre la ampolleta (frase de Chile, que significa que el cerebre despierte y tome en cuenta la idea)

Mis felicitaciones por su idea